Топ-100
Précédent

Comment traduire «01net magazine abonnement - 01net magazine subscription»



Traduction

01net magazine subscription
Magazine
                                               

Magazine

Un magazine est une publication périodique, le plus souvent illustrée, de pagination variable, traitant de sujets généralistes ou spécialisés. Son modèle économique le distingue de la revue, qui se limite à un domaine précis et du fanzine, qui est réalisé par et pour des passionnés sans recherche de profit.

01net (magazine)
                                               

01net (magazine)

Le magazine 01net, anciennement LOrdinateur individuel, est une revue dinformatique quinzomadaire grand public, créée en 2013 sur les cendres des magazines LOrdinateur individuel, Science et Vie Micro et Micro Hebdo, par le groupe Tests, alors connu pour ses revues destinées aux professionnels de linformatique: 01 Informatique, Informatique et Gestion et Bureau Gestion.

Abonnement
                                               

Abonnement

Le mot de labonnement se réfère en général à un abonnement convenue entre un fournisseur et un bénéficiaire pour le même service offert par plusieurs fois ou sur une période de temps donnée. Il peut se référer à plusieurs concepts: Commande dun lecteur à un éditeur de presse sur de multiples questions pour un titre donné. Commander un voyageur à une société de transport en se concentrant sur lacquisition dun titre de transport valide pour une période de temps donnée ou pour un nombre de courses défini. Commande dun spectateur à une entreprise de spectacles en se concentrant sur plusieurs représentations pour une saison donnée.

                                               

Lufthansa Magazin

Lufthansa Magazin est un magazine inflight édité par la compagnie aérienne allemande Lufthansa pour être distribué gratuitement à bord de ses avions pendant ses vols passagers. Rédigé en allemand et anglais, ce mensuel compte 1.4 million de lecteurs.

                                               

Player One (magazine)

Player One était un magazine mensuel créé en 1990 et édité par Média Système Édition. Consacré aux jeux vidéo et plus particulièrement aux consoles de jeux vidéo, il vécut jusquen 2000.

Relais (magazine)
                                               

Relais (magazine)

Relais était un journal distribué gratuitement dans le bassin minier du Nord-Pas-de-Calais par les HBNPC de 1969 à 1987, date à laquelle il est remplacé par Mineurs de France. Un numéro spécial de 244 pages est vendu en mai 1991, quelques mois après la fin de lextraction minière.

Emma (magazine)
                                               

Emma (magazine)

Emma est un magazine bimestriel féministe germanophone. Il est fondé en 1977 par la journaliste féministe allemande Alice Schwarzer.

Bitch (magazine)
                                               

Bitch (magazine)

Le magazine Bitch est vendu en librairie aux États-Unis et au Canada Il est également disponible sur abonnement. Son lectorat regroupe près de 80 000 personnes. Les locaux de la rédaction se situent à Portland, dans lOregon. Bitch a pour slogan "feminist response to pop culture", soit "une réaction féministe à la culture populaire". Le support est édité par Bitch Media, une organisation de médias féministes à but non lucratif dont l’objectif premier est de fournir et encourager une réponse féministe engagée et réfléchie aux médias traditionnels et à la culture populaire. Le titre se compose danalyses et de critiques sous un angle féministe des médias américains et de la culture populaire américaine. La ligne éditoriale s’attache autant à des événements politiques actuels, des tendances sociales et culturelles, qu’à des émissions de télévision, des films, des livres, de la musique, de la publicité et des oeuvres dart. En complément du magazine trimestriel, la rédaction publie quotidiennement des articles en ligne ainsi que des podcasts hebdomadaires.

Gay Globe Magazine
                                               

Gay Globe Magazine

Gay Globe Magazine est une revue gaie canadienne de format magazine, publiée depuis 1998 à Montréal et à lorigine sous le nom de Revue Le Point, et dont toutes les éditions sont déposées aux bibliothèques nationales du Québec et du Canada. Bien que principalement en langue française, Gay Globe Magazine propose régulièrement des articles en anglais sur son fil de presse Le Point, souvent rédigés par Andrew Spano jusquen 2011 et systématiquement traduits en anglais et en espagnol depuis. Une fois la publication lancée sur papier en noir et blanc au début 1998, léditeur dorigine est allé chercher le journaliste Roger-Luc Chayer, qui venait de terminer six ans de présence à la revue RG et un passage au Journal de Montréal pour rendre le magazine encore plus professionnel avec un contenu journalistique de qualité. Toutes les collaborations de Roger-Luc Chayer à RG sont publiées sur le site de Gay Globe Média. Roger-Luc Chayer, qui a fait lacquisition de la Revue Le Point en 2002, est lactuel éditeur du Groupe Gay Globe Magazine, en plus de diriger la première WebTV gratuite gaie francophone au monde Gay Globe TV. Il a aussi été chroniqueur sur les ondes de TQS, dans le cadre de lémission Le Midi avec André Arthur. Il y a été responsable de la chronique Mourial sur la descente dans le tiers-mondisme de la ville de Montréal et ces émissions sont disponibles en rediffusion sur le site de Gay Globe Média. Roger-Luc Chayer a contribué comme éditeur de Gay Globe Magazine à la rédaction de nombreux textes spécialisés. Dès 2002, le magazine a été converti du noir et blanc vers la couleur, le nombre de pages est passé de 12 à 96 pour se stabiliser plus tard à des éditions de 32 à 48 pages. Il a organisé une équipe de ventes de manière à assurer la continuité dans le temps dune publication 100 % gratuite tant en papier que sur le web. Gay Globe Magazine offre à ses lecteurs un matériel exclusif qui va au-delà de la nouvelle en publiant des enquêtes qui intéressent particulièrement la communauté gaie et qui sont parfois nécessaires, comme dans le cas des abus auprès des personnes en phase terminale du SIDA, de la gestion de fonds de certaines associations et de décisions politiques qui concernent les gais. Gay Globe Magazine se présente comme un contre-poids du pouvoir en place, son thème est "Gay Globe Magazine va là où les autres ne vont pas". Gay Globe Magazine est le résultat dune symbiose entre un groupe de divisions qui lapprovisionnent en nouvelles exclusives. Le-National, le World-National, Webmed, Gay Globe TV, Disques A Tempo, Canal Dalida sont les autres divisions de Gay Globe Média qui oeuvrent à produire des nouvelles et des actualités exclusives de même que du contenu culturel. Gay Globe TV GGTV est la division la plus récente. Lancée en 2006, elle offre une WebTV gaie avec des actualités, des films classiques et de nombreuses émissions qui sont toutes archivées sous forme dun menu déroulant. Depuis quelques années, Gay Globe Magazine consacre ses couvertures à des personnalités internationales qui ont un impact positif ou négatif sur lévolution et lépanouissement de la communauté LGBT en général. Cest ainsi que des couvertures ont été consacrées à Barbara Eden, Justin Bieber, Brigitte Bardot, Cyndi Lauper, au Pape François, à la Princesse Stéphanie de Monaco, Michel Jasmin, Michèle Richard, Brad Pitt, Au Sultan du Brunei, à la Reine Élisabeth II, André Arthur, Liza Minnelli, Vladimir Poutine, au Prince Harry, à Barack Obama, à Éric Duhaime, à Clémence DesRochers, à Angela Lansbury, à Vincent Price, à Katharine Hepburn, à Dionne Warwick, à Jonathan Harris, à Arthur C. Clarke et à de nombreuses autres personnalités. Le 1 er septembre 2016, le Groupe Gay Globe célébrait le 10 e anniversaire de Gay Globe TV. En février 2020, il célèbre les 22 ans du magazine. En septembre 2018, Gay Globe entamait sa 15 e année avec Céline Dion qui supporte la publication de matériel lié à la prévention et au traitement du VIH/SIDA dans le magazine et sa 20ème année de publication.

                                               

Leman (magazine)

Leman est lun des plus anciens magazines humoristiques en Turquie. En 1985, Sükrü Yavuz crée le magazine Limon qui devient vite la principale revue dopposition du pays. Le rédacteur en chef est condamné pour avoir publié une caricature du président Turgut Özal et la revue interdite. En 1992, avec la fermeture de Limon, léquipe se réunit pour redonner vie à la revue sous le nom de Leman, toujours réputée pour ses positions radicales exprimées à travers des articles Atilla Atallay, Nihat Genç et des caricatures Güneri Içoğlu, Mehmet Çağçağ tr, Bahadır Boysal). Ces dernières années, ses ventes se sont affaiblies. La plupart des membres de Leman se sont associés à la création des magazines dhumour alternatif Penguen et Lombak.

Flying Saucers (magazine)
                                               

Flying Saucers (magazine)

The magazine was first published as Flying Saucers from Other Worlds in 1957, before evolving into Flying Saucers in 1958. The initial title was designed to create confusion with a science fiction magazine Other Worlds, which Palmer also published and which overlapped for two issues. Such confusion may have been designed to overcome the difficulty that a new magazine in a new category would have in finding space on news stands, to help attract readership, or more likely both. The confusion continues to tax magazine collectors to this day. Flying Saucers From Other Worlds was first published in June 1957 and cost 35 cents an issue. The editorial by Ray Palmer on page 4 begins with "This is the first Flying Saucers From Other Worlds. Ray A. Palmer was Editor, Gray Barker was Eastern Editor and August C. Roberts was Photo Editor. Col. Ron Ormond was Western Editor several issues later. The front cover of issue number one was a composite from the movies Forbidden Planet" and "Captive Women". The editorial address was in Amherst, Wisconsin. The magazine itself was published by Palmer Publications, Inc. in Evanston, Illinois. The Flying Saucers From Other Worlds May 1958 Issue No. 29 was the last one by that title. In the July–August 1958 Issue No. 30 the name of the magazine was changed to Flying Saucers, The Magazine of Space Conquest. Ray Palmer was still editor at that time. The title was later changed to Flying Saucers, Mysteries of the Space Age and the magazine continued until June 1976 when it ceased publication.

Rails (magazine)
                                               

Rails (magazine)

Rails was a New Zealand-based monthly periodical covering rail transport in New Zealand published by Rails Publishing Ltd from August 1971, which in 1972 changed its name to Southern Press from August 1971 until December 2003. The company was jointly owned by Bob Stott and Robin Bromby; Bob Stott was Editor and ran the editorial content and Robin Bromby was Managing Editor mainly responsible for the business operation. The editor for the entirety of Rails existence was Bob Stott QSM. Robin Bromby was managing editor from 1971 to 1975, at which time Bob and Jan Stott become the owners of the magazine. The magazines existence spanned the final years of central government control of railways in New Zealand the New Zealand Railways Department, corporatisation in the 1980s the New Zealand Railways Corporation, privatisation of the railways in 1993 New Zealand Rail Limited, renamed Tranz Rail in 1995 and finally the purchase of Tranz Rail by Toll Holdings followed by the renationalisation of the rail network in 2003. The magazine was initially printed by the Masterton Printing Company. In 1973 Robin Bromby established the Dunedin office, and the printing was transferred to Allied Press owner of the Otago Daily Times newspaper. There were some difficult moments and, in 1973, the partners agreed to close the magazine to prevent further losses. However, New Zealand Railways was eager to see the magazine continue and committed to regular advertising, the revenue from that making it possible for Rails to survive. The rescue was very much at quarter to midnight; the next edition was about to go to print and the inside cover contained the closure announcement. At the last moment, that announcement was pulled and a full-page photograph of an Invercargill tram substituted. The economics of the magazine were further underpinned by the decision by Stott and Bromby to begin publishing rail books and this ancillary business enabled the company to turn the corner. Rails and editor Bob Stott were often cited as authorities on rail-related subjects in the general news media. Stott continued to comment on railway-related matters after Rails ceased publication, and has had regular opinion columns published in Rails former competitor, Railfan.

944 Magazine
                                               

944 Magazine

The original 944 Media company was founded in Phoenix in 2001 by Marc Lotenberg. In March 2009, 944 Media announced acquisition of Six Degrees, a competing upscale lifestyle magazine, with editions in Atlanta, Detroit, Miami and Las Vegas as well as its web portal. By October of that year, 944 Media ceased publication of Six Degrees and launched two new editions of 944 magazine to penetrate the Atlanta and Detroit markets. In April, 2010 944 Media, LLC. declared Chapter 11 bankruptcy in United States Bankruptcy Court for the Central District of California, Los Angeles Division Case No. 2:10-23240-AA. 944 Media, LLC. was represented by Landau Gottfried & Berger LLP. On June 1, 2011, 944 announced that they had published their last issue and would shut the business permanently.

Brutus (magazine)
                                               

Brutus (magazine)

Brutus was started in 1980. The first issue of the magazine appeared in May 1980. The publisher is Tokyo-based company, Magazine House. The magazine was published monthly and biweekly. It is now published on a bimonthly basis. It has sister publications, an an, Popeye and Olive. A popular magazine, Brutus had a circulation of 88.543 as of May 2009 with a target audience of 20- to 50-year-old trend-conscious males. One of its former editors-in-chief is Kazuhiro Saito. In 2013 the magazine and Popeye received best magazine award.

Alpha (Australian magazine)
                                               

Alpha (Australian magazine)

Alpha was published by News Magazines and was established in 2005. The parent company was News Corporation. The magazine was published on a monthly basis and covered articles about mens lifestyle and sports. In 2008 the magazine was redesigned. It reached a peak circulation of 113.000 in 2009, but this had fallen to 65.000 when the magazine was closed in 2011.

                                               

Broadview (magazine)

Broadview is a Canadian magazine focussed on national and international issues of spirituality, social justice, and ethical living, as well as United Church of Canada news and perspectives. Formerly the United Church Observer, the magazine was rebranded as Broadview in April 2019. The publication has a paid circulation of 30.000 copies distributed by subscription and newsstand sales. Broadview and Broadview.org are owned and operated by Observer Publications Inc., a non-profit corporation.

1870 (magazine)
                                               

1870 (magazine)

1870 Magazine is a monthly magazine based in Columbus, Ohio that primarily serves the central portion of Columbus and the Ohio State University community. Its first issue was published on September 21, 2005. The papers writing staff is largely students from Ohio State, which are also its main audience; it is considered a student magazine in this regard, though it has no official affiliation with the university. Wayne T. Lewis is the publisher and founder. Madi Task is the Editor-In-Chief.

                                               

London Mystery Magazine

The London Mystery Magazine, known as The London Mystery Selection from 1958, was the longest running British mystery magazine lasting from 1949 to its 132nd issue in 1982. Fantasy stories were also published in the magazine, often up to a third of an issue.

Horror fiction magazine
                                               

Horror fiction magazine

A horror fiction magazine is a magazine that publishes primarily horror fiction with the main purpose of frightening the reader. Horror magazines can be in print, on the internet, or both.

Mademoiselle (magazine)
                                               

Mademoiselle (magazine)

Mademoiselle was a womens magazine first published in 1935 by Street and Smith and later acquired by Conde Nast Publications. Mademoiselle, primarily a fashion magazine, was also known for publishing short stories by noted authors such as Truman Capote, Joyce Carol Oates, William Faulkner, Tennessee Williams, James Baldwin, Flannery OConnor, Sylvia Plath, Paul Bowles, Jane Bowles, Jane Smiley, Mary Gordon, Paul Theroux, Sue Miller, Barbara Kingsolver, Perri Klass, Mona Simpson, Alice Munro, Harold Brodkey, Pam Houston, Jean Stafford, and Susan Minot. Julia Cameron was a frequent columnist. The art director was Barbara Kruger. In 1952, Sylvia Plaths short story Sunday at the Mintons won first prize and $500, as well as publication in the magazine. Her experiences during the summer of 1953 as a guest editor at Mademoiselle provided the basis for her novel, The Bell Jar. The August 1961 "college issue" of Mademoiselle included a photo of UCLA senior class president Willette Murphy, who did not realize she was making history as the first African-American model to appear in a mainstream fashion magazine. In the sixties, Mademoiselle magazine was geared" to the smart young woman”. They categorically stated in their editorials that despite their young, maidenly name they were not geared to young teenagers. The majority of their readers may have been in college, in a job, some may have been married. Mademoiselle was interested in reaching mature college freshmen and up, who were being exposed to the greatest literature, facing the greatest moral problems coping with all the complexities of the atomic age. Mademoiselle continued to be a top shelf magazine throughout the eighties and nineties featuring the top models on their covers and in the pages of their editorial sections. In 1993, Elizabeth Crow was appointed editor-in-chief of the magazine. The November 2001 magazine was the final issue. Some of the 93 employees and features moved over to Glamour, also published by Conde Nast. The magazines demise was due to multiple factors, including an editorial inability to update the magazine to appeal to a sufficient audience and an overall decline in advertising revenues across the magazine industry.

Free and no ads
no need to download or install

Pino - logical board game which is based on tactics and strategy. In general this is a remix of chess, checkers and corners. The game develops imagination, concentration, teaches how to solve tasks, plan their own actions and of course to think logically. It does not matter how much pieces you have, the main thing is how they are placement!

online intellectual game →